שמן אתרי וניל

QND5HI02RL
  • 55.00
אזל המלאי
שמן אתרי וניל
10 מ"ל

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    מדיניות משלוחים:
    ES-SENSE שואפת להעניק לכם חוויית שירות ורכישה נעימה לכל אורך הדרך ועד לקבלת מוצרינו המפנקים בביתכם.

    סוג המשלוח, זמני הגעה:
    משלוח בישראל בדואר רשום -7 עד 14 ימי עסקים
    משלוח לחו"ל בדואר רשום - לפי זמני דואר ישראל
    * דמי המשלוח, בהתאם למשקל ההזמנה, יתווספו לסכום ההזמנה הסופי.
    * שירותי המשלוחים הינם לכל חלקי הארץ. המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד ולמעט ישובים מרוחקים (ישובים מעבר לקו הירוק, אילת וישובי הערבה) אליהם זמני ההגעה הינם עד 7 ימי עסקים. יום העסקים מסתיים בשעה 14:00.
    * לתשומת לבך, בתקופות מסוימות ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים. לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
    מדיניות החזרות וביטולים:
    ES-SENSE שואפת להיות מדוייקת ככל האפשר וחותרת לכך שתמונות המוצרים, כפי שמופיעות באתר, ייצגו ככל הניתן את המוצר שיתקבל בבית הלקוח. עם זאת, תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

    ביטול עסקה ו/או החזרת מוצר ע"י הלקוח:
    * ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים יבוצעו בהתאם לאמור באתר זה, לרבות בתקנון האתר ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ולכל חקיקה רלוונטית אחרת.
    * הלקוח יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע ל-ES-SENSE אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מזה המופיע באתר.
    * הלקוח רשאי לבטל עסקה ו/או לתאם החזרת מוצר באמצעות משלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני המופיעה בעמוד "צור קשר" או באמצעות מילוי הטופס המקוון שבו. בהודעת הביטול או בבקשה להחזרת מוצר על הלקוח לפרט את שמו, מספר ת.ז., מספר הטלפון וכתובת המייל שלו.
    * לקוח רשאי לבטל עסקה או להחזיר מוצר, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר ו/או כחליף לביטול תתואם החלפתו. ביטול עסקה והחזר כספי יבוצע בהתאם להוראות החוק והלקוח יזוכה באמצעי התשלום בו שילם (בקיזוז עלות דמי המשלוח).
    * הלקוח מתבקש להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתו להחזיר. על המוצרים להיות סגורים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם כל שימוש.
    * לשם ביטול עסקה והחזרת המוצרים, על הלקוח לשלוח את המוצרים לכתובתה של ES-SENSE "דיה– מבוא הלבונה 22, הר אדר 0908360", על חשבונו ובלי שינתן על כך החזר. ההחזר הכספי יתבצע רק לאחר קבלת המוצרים בגינם מתבקש ביטול העסקה בחזרה ב-ES-SENSE ווידוא תקינותם והיעדר פגמים בהם כאמור להלן.
    * אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של ES-SENSE לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. לפיכך, לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
    * במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר מסירת ההזמנה למשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
    * בכל מקרה לא תישא ES-SENSE באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
    * ES-SENSE אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח, המקבל ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או ES-SENSE ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.

    ביטול עסקה ע"י ES-SENSE:
    הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר ביצוע הרכישה ישנה מניעה לספק את המוצר המבוקש בין אם כיוון שאזל המוצר מן המלאי, או במידה ופרטי התשלום או פרטיכם האישיים וכיוב' לא נקלטו במערכתנו. בכל אחד ממקרים הללו יצור עמכם קשר אחד מנציגי שירות הלקוחות שלנו על מנת לתת מענה פרטני.

  • מדיניות החזרת מוצרים
    מדיניות החזרות וביטולים:
    ES-SENSE שואפת להיות מדוייקת ככל האפשר וחותרת לכך שתמונות המוצרים, כפי שמופיעות באתר, ייצגו ככל הניתן את המוצר שיתקבל בבית הלקוח. עם זאת, תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

    ביטול עסקה ו/או החזרת מוצר ע"י הלקוח:
    * ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים יבוצעו בהתאם לאמור באתר זה, לרבות בתקנון האתר ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ולכל חקיקה רלוונטית אחרת.
    * הלקוח יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע ל-ES-SENSE אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מזה המופיע באתר.
    * הלקוח רשאי לבטל עסקה ו/או לתאם החזרת מוצר באמצעות משלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני המופיעה בעמוד "צור קשר" או באמצעות מילוי הטופס המקוון שבו. בהודעת הביטול או בבקשה להחזרת מוצר על הלקוח לפרט את שמו, מספר ת.ז., מספר הטלפון וכתובת המייל שלו.
    * לקוח רשאי לבטל עסקה או להחזיר מוצר, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר ו/או כחליף לביטול תתואם החלפתו. ביטול עסקה והחזר כספי יבוצע בהתאם להוראות החוק והלקוח יזוכה באמצעי התשלום בו שילם (בקיזוז עלות דמי המשלוח).
    * הלקוח מתבקש להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתו להחזיר. על המוצרים להיות סגורים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם כל שימוש.
    * לשם ביטול עסקה והחזרת המוצרים, על הלקוח לשלוח את המוצרים לכתובתה של ES-SENSE " אס-סנס דיה – מבוא הלבונה 22, הר אדר, מיקוד 0908360", על חשבונו ובלי שינתן על כך החזר. ההחזר הכספי יתבצע רק לאחר קבלת המוצרים בגינם מתבקש ביטול העסקה בחזרה ב-ES-SENSE ווידוא תקינותם והיעדר פגמים בהם כאמור להלן.
    * אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של ES-SENSE לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. לפיכך, לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
    * במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר מסירת ההזמנה למשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
    * בכל מקרה לא תישא ES-SENSE באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
    * ES-SENSE אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח, המקבל ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או ES-SENSE ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.

    ביטול עסקה ע"י ES-SENSE:
    הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר ביצוע הרכישה ישנה מניעה לספק את המוצר המבוקש בין אם כיוון שאזל המוצר מן המלאי, או במידה ופרטי התשלום או פרטיכם האישיים וכיוב' לא נקלטו במערכתנו. בכל אחד ממקרים הללו יצור עמכם קשר אחד מנציגי שירות הלקוחות שלנו על מנת לתת מענה פרטני.

x

#{title}

#{text}

#{price}